Прізвище Ім'я | ||
Моб. Телефон | ||
Електронна пошта | ||
Пароль |
Електронна пошта |
Опис графіків, якими користуються парапланеристи для аналізу атмосфери
Я уже давно вылетел с знакомого мне района полетов. Названия сел на экране GPS ни о чем мне не говорят. Надо брать конкретно левее. И бог с ним, гладя в нужном мне направлении есть и очень даже симпатичная, даже страшная башня с километр высотой. Газ в харю - а я шпарю. Все больше и больше приходится брать упреждение влево,из-за этого скорость падает... Высота уже "критическая","всего" 500м. Так низко я еще не опускался сегодня. Зато тепло!!!И лететь осталось пару сотен метров.
А что это за заправка такая крутая внизу? Перелетаю небольшой лес, высоты метров 70. Надо садится. Разворот против ветра и ??? Скорость то 3,то 0, то 1...На 40м отпускаю газ(и так ждал до последнего) и красиво лечу 7км спиной на два ряда колючей проволки.
Неудачно в порыв ветра я снизился. Немного спасли уши и я сел в 50м от этих колючек. Быстро хватаю крыло и бежать подальше отсюда!!! По дороге пришлось еще на звонок отвечать:"Где я? Еще не знаю! Потом перзвоню!". Добежал к краю поля, здесь небольшая лесополоса, затишье. Можно передохнуть и купол сложить... О! Собачка овчарка! О! "Хлопці" с "калашами"...
Тут зібрано книги, які будуть корисними починаючим пілотам
В наслідок різних умов, потреб в пілотів, повітряний спорт отримав кілька різновидів літальних апаратів.
Кожен з яких найкраще розкриває певну сторону відчуттів при польотах. Всі вони мають різну швидкість та польотні умови.
Повітря невидиме, ваш параплан м'який, а земля тверда - запам'ятайте ці слова перед тим як обрати в який спосіб ви будете освоювати парапланерство.
Від вашої підготовки та навиків напряму залежить ваше здоров'я та життя.
При навчанні і польотах доведеться бігти, витримуючи опір параплана, мати пристойну координацію рухів і хорошу реакцію.
У цій статті ми спробуємо виявити об'єктивні переваги і недоліки обох літальних апаратів. Зауважу, що ми літаємо як на дельтаплані, так і на параплані, і аж ніяк не закликаємо літати саме на чомусь одному. Кожен вид літального апарату має свою особливу красу, родзинку, недоступну іншим. Але найчастіше у звичайних людей, які «не в темі», створюються хибні уявлення і навіть догми щодо польотів на певному літальному апараті, та й щодо польотів взагалі.
Дельтаплан - літальний апарат важчий за повітря, виконаний за схемою бесхвостовика із стрілоподібним крилом, управління польотом якого здійснюється зміщенням центру мас за рахунок переміщення пілота щодо точки підвіски (балансовий планер). Характерна особливість - старт з ніг і посадка на ноги. Назва «дельтаплан» було дана за схожість крила перших зразків з грецької буквою Дельта.
Польоти на параплані потребують наявності певного комплекту атрибутів, починаючи від невідємних закінчуюючи додатковити пристосуваннями для відчуття максимального комфорту при польотах.
Параплан - це м'яке крило, яке складається із двох оболонок, простір між якими наповнюється через повітрозабірники потоком повітря. Підйомну силу в параплані створює крило, набігаючим на нього обтічним потоком повітря. Вниз і вперед параплан рухається під дією сили тяжіння. Вверх параплан рухається під дією висхідного потоку теплого повітря.
Даний короткий довідник містить в максимально короткій формі найбільш вживані терміни які використовуються пілотами в спілкуванні.
Парапланерство для тих людей які хочуть бачини світ навколо не тільки з вершини гори але й парити над землею. Не просто йти по землі, а парити над нею у вітрових потоках. В порівнянні із стрибком з парашутом параплан це щось принципово нове адже тут може як і підніматися в готу із вверхсходячим потоком так і прямувати з точки а в точку б за певним маршрутом.