Вхід

Реєстрація

Реєстрація

Зареєструватись Вернутись

Відновлення паролю

Будь ласка, введіть Вашу адресу електронної пошти, на яку ми вишлемо лист для відновлення паролю.
Відновити Згадав
  ХОЧУ В НЕБО alpha версія

Що необхідно для польотів на параплані

 

Набір атрибутів які необхідні вам при польотах, якщо Ви плануєте займатись парапланенрним спортом.

  1. Парапланенрне крило. Ідеальним варіантом для пілота-початківця буде крило класу В. Це оптимальна середина між безпекою польотів та швидкістю.
  2. Підвісна система (підвіска). На мій погляд для пілота початківця кращою буде підвісна система типу Airbag.
  3. Рація. Бажано купляти нову рацію, щоб бути впевненим в її надійності. Вона повинна бути дводіапазонною із робочими частотами 136-174 МГц та 400-480 МГц.
  4. Шолом. Для парапланеристів виготовляють спеціальні шоломи їх особливістю є вушні отвори, через які пілот чує навколишні звуки. Але купити спеціалізований шолом не кожному під силу, тому альтернативою може бути мотошолом з умовою що він небуде нависати над лобом і його верхня частина не буде закривати пілоту огляд крила. Також шомом має захищати вуха парапланериста, при поривах вітру розслаблення і різка натяжка строп може призвести до ефекту струни і просто "відрізати" вухо.
  5. Комбінезон. Найзручнішим одягом на польотах являється комбінезон. Замість комбінезону можна використовувати куртку та брюки із міцного матеріалу. Не можна літати в футболці. ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ літати з голими ліктями і колінами. Якщо влітку в щільній і застебнутій на всі гудзики куртці вам стало жарко, її можна зняти, охолонути, відпочити. Ну, а безпосередньо перед стартом краще знову одягнутися, щоб не мати неприємностей в разі невдалої посадки. Уявіть собі на мить, що буде з вашими ліктями і колінами, якщо 'проїхати' на них пару метрів по сухій землі, кам'янистій поверхні або влетіти в який-небудь колючий кущ ...
    Найкращим чином підходять бавовняні костюми типу армійської польової форми, туристичні 'Штормівки'. Вони легкі, міцні, недорогі, легко стираються. У них не жарко, так як бавовна пропускає повітря, і тіло може дихати. У той же самий час, вони досить щільні і не продуваються вітром.
    Можна використовувати джинсові костюми. Слід лише звернути увагу на те, щоб штани не обтягували ноги занадто щільно. Влітку в обтягуючих брюках жарко, так як вони перешкоджають випаровуванню поту. Взимку холодно. Вітер такі брюки легко продуває, а підчепити під них що-небудь утеплююче складно.
    Не рекомендується використовувати одяг з синтетичних матеріалів. Шкіра під нею не дихає. При інтенсивному фізичному навантаженні, коли пілот, наприклад, піднімається на гору, йому буде жарко. Але варто зупинитися на відпочинок, відразу стане холодно. Такі кидки організму з спеки в холод (особливо взимку) - вірний шлях до застуди.
    Існує безліч спеціалізованих комбінезонів. Вони дуже зручні, але, правда, і коштують досить не дешево.
  6. Рукавиці (бажано). Рукавички не є строго обов'язковим атрибутом екіпірування, але, тим не менш, дуже корисні.
    Рукавички не тільки захистять руки від холоду взимку або в тривалому польоті, але і убезпечать кисті рук при
    падінні, допоможуть виплутатися при випадковій посадці на колючий кущ. В рукавичках зручніше переносити купол, так як стропи не врізаються в пальці. Рукавички повинні бути тонкі,  давати можливість пілотові 'відчувати' пальцями клеванти і стропи параплану. При польоті без рукавиць, пальці можуть запутатись в клевантах чи стропах і можуть бути дуже серйозно порізані.
  7. Черевики. Для парапланеристів виготовляють спеціалізоване взуття, яке захищає гомілку, при невдалих приземленнях від перелому і вивиху. Альтернативою є взуття яке  має мати міцну підошву, щоб захистити ноги при падіннях і жорстких посадках. Дуже зручно використовувати півчобітки (типу армійських). У напівчобітків є ряд переваг перед черевиками. Чоботи захищають гомілковостопний суглоб від вивиху. На відміну від черевиків в тугозавязанні півчобітки взимку не набивається сніг. Не рекомендується літати в кросівках. ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ЛІТАТИ в кедах. Тонка і м'яка підошва не захистить ноги при сильному ударі об землю (а то і об каміння). Крім того, гумова підошва дуже добре ковзає по траві. Можна посковзнутися на розбігу або при посадці. При спробі зльоту в сильний вітер після дощу або по росі вас може запросто 'здути' вітром.
  8. Документи що посвідчують особу (на випадок якщо є ймовірність залетіти в сусідню країну, або ще варіант якщо ви приземлетесь в якомусь глухому селі, де вас можуть прийняти за "розвідника"). Дуже рекомендовано брати з собою посвідчення водія, щоб у виключних ситуаціях повести машину із потерпілим піломот, або поїхати за пілотами які значно відлетіли від місця старту і не можуть повернутись назад.
  9. Транспортувальний рюкзак. В нього має поміщатись крило, підвіска, шолом.
  10. Окуляри. Необовз'яково. Але бажаний атрибут при польотах.

 

Rush Endeavour – стрімка спроба. частина 1

Як я обльотував Rush Endeavour на Кубку Дністра-2017

Напиши свою історію

Написати розробникам